tisdag 21 december 2010

mE LiKe aLotAloT




Precis gjort färdigt ett set med naglar, idag gjorde jag med genomskinliga tippar, silver glitter och svarta stripes... För att vara helt ärlig gjorde jag första seet utan attanvända tippen som mall. På ett sätt tyckte jag nästan att detvar lättare, kunde anpassa glittret bättre efter varje nagel då :)..

Har en fudering, vet inte hur man lägger upp fler bilder än en i varje blgginlägg... Måste komma på hur man gör, ellr är det någon som vet? Får la sitta o pilla lite och kommer jag inte på hur man gör lägger jag la upp 2 logginlägg :)


Just nu sitter jag och pratar med mamma, Morgan och Isabel på skyp, så kul och höra av dom :) Vänta på att Andreas ska komma hem från läkaren, göra lite mat o kolla film :D


Ne nu ska jag fixa lite kul här hemma!


OveR N oUt biTcheS

1 kommentar:

  1. Heej, angående bilder! så måste du överföra alla bilder en och en! sen går du ner på fliken Från denna bloggen. Du markerar dom bilderna du ska ha och sedan så trycker du på knappen lägg till markerade. När du har markerat så blir det blått runt bilderna! KRAMOPUSS!

    SvaraRadera