torsdag 23 december 2010

WiiihoOoooO


Yepp idag har jag gjort naglar på Madde, hon gjorde samma röda glitter som jag har just nu, mYckEt finFin fÄrG.... har dessutom köpt lite julklappar idagb (fy fan vad mycket fok det var i stan idag *sUck*), så nu är allt klart inför imorgon, kan ju tyvärr inte skriva vad jag köpt än, för då blir det ju ingen överraskning för dom jag har köpt till ;) kanske kan skriva om det imon :) Bara en sak som fattas här imon... min mamma, syster oh Morgan!... Saknar dom myket just nu, förra året var det tufft lär det ju bli imon oxå, men men mitt nya motto är ju "Det som inte dödar det hädar", så förhoppningsvis blir det kanske lättare än det va förra året..


Just nu spelar vi bingolotto, sen ska jag la städa lite här hemma så det är fint på JulaFtoN :)..

Nee folket, dags att fortsätta lite här hemma så man kommer i säng hyffsat tidigt :)
Bjuder även på en bild på mig oh min kusin från förra julafton! <3


OveR N oUt BitcHeS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar