onsdag 23 februari 2011

FLYTT!!

Sminkat av Evelina
Yess, det stämmer... Kommer ganska plötsligt.. I måndags fick jag ett samtal, tyvärr kunde hon inte ge mig den lägenheten jag skulle fått egentligen MEN istället hade hon en 3:a på samma gata som stod tom nu och dessutom blev den helt nyrenoverad förra veckan.. Så idag smäller det folket, för "första" gången ska jag bo ensam.. Har ju dock haft en lägenhet som jag bodde i själv innan men jag var ju aldrig hemma så jag räknar inte den tiden :) Jag är sjuuuuukt glad!!



En till sak, kan inte skriva vad det är som väntar MEN på Tisdag gott folk då kommer det rinna glädje tårar i floder för mig...


Håller dessutom på att sluta snusa, så har ju ett humör som en bergodalbana, men det kommer bli bra.. Provade igår kväll att ta en snus (min första sen i söndags) tro det eller ej, men jag tyckte faktiskt att det bara kändes som att snusen låg i vägen.. hahah


En kort samanfattning: Denna vecka har varit sjukt jobbig pga att jag försöker sluta snusa MEN för övrigt har den varit heeeeelt underbar!!! haha


PEACE OUT LOVERS!!


p.s kanske lägger upp lite bilder på lägenheten i dagarna :)

1 kommentar: