fredag 18 februari 2011

Sån där jobbig sak..

Solat-Solat-Solat
DITT LIV
Vad heter du? - Pernilla Persson
I mellannamn då? - Alejandra Sofia
Vart bor du? - Götet!!
Trivs du där? - Ja självklart!
Brukar du läsa horoskop? - Bara i Metro :P
Har du körkort? - Nej, men det måste jag ha inom kort :)
Äger du några converseskor? - Nee.. kanske ska ha mig ett par till sommaren, hmm
Favoritdjur? - Hundar, självklart!!
Vad spenderar du dina pengar på? - Hmm, mat antar jag. och snus :/
Antal kuddar i sängen? - 5 stycken :)
Kan du baka bullar? - Yepp
Bläck eller blyerts? - Bläck..
Mc donald's eller burger king? Beror på vilket hmör jag är på.. 
Är du allergisk mot något? - Kiwi, mjölk och katter 
Äger du ett busskort? - jaa.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - inget av dom..
Vad åt du till frukost? - inte ätit än :P
Hur ser du ut idag? - Osminkad- Jeans-stickad mysig tröja :)
Nästa mål i ditt liv? - HEMLIIIIGT :D
Vad såg du senast på tv? - Våra bästa år :P
Hur svarar du i mobilen? - jaa?
Vem ringde du senast? - Andreas
Antal timmar sömn inatt? - 9 timmar tror jag  
Sov du ensam? - Ne, mn hundarna och andreas :=
Vad innehåller din favoritnattmacka? - hmm.... vette faan

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Jag och andreas?
Du gick på stan med: Madde tror jag?
Skällde på dig: Andreas
Skickade ett e-mail till dig: Min jobbcoch?..


HAR DU NÅGONSIN


Sagt "jag älskar dig" och menat det? - yes 
Bråkat med ditt husdjur? - oooooh jaa 
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - mjo kan man la säga


SAKER


Tar du droger? - Nopp!
Vad är du mest rädd för? - Kan jag ju inte säga :P
Vart vill du gifta dig? - Hmm, det vet jag inte... i en kyrka iaf;)
Vad hatar du verkligen? - hmm... falskhet
Har du varit kär? -Japp.
Har du ett jobb? - Noo, men det ska det snart bli ändring på hoppas jag :)
Gillar du att ha folk omkring dig? - Mjo, fast jag älskar att vara enam oxå :=
Är du ett hälsofreak? - HAHAHAHAH, det är nog de sista jag är :P 
Är du ensam nu? - Nee, jag är med hundarna Zupra & Skyline! 
Några piercings/tatueringar? - Hål i öronen och tungan, Zupras tass på underarmen, en blomma i handleden, ett hjärta på ankeln och 3 stjärnor på ryggen :)
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Jaa... ooofta!
Vill du gifta dig? - Nån gång hoppas jag :)
Vill du ha barn? - Ja kanske om 5 år eller så :)
FAVORIT


Rum i huset? -Hmm, köket gillar jag o städa så det blir la där :)
Typ av musik? - Hmm... olika..
Månad? - Får nog säga typ december eftersom den är så mysig.. men jag älskar ju sommaren! 


DE SENASTE 48 TIMMARNA


Köpt någonting? - Snus och mat?
Varit sjuk? - Nja.. haft ont i magen bara
Sagt "jag älskar dig"? - jaa.
Träffat nån ny person? - Nee
Saknat någon? - aa
Kramat någon? - jaa 
Kysst någon? - ja


SENASTE
Låt du hörde: Bruno Mars
Film du såg: Vet inte =/
Drink du köpte: POWERKING!!!
Mat du åt: Kyckkling och pommes :)
Person du sa att du älskade: Mamma
Gången du åt en 7-Eleven korv: korv? på 7eleven?? :S
Människa du slog: Andreas antar jag :P
Längsta bussresa? Till angered den senaste alltså.. annars till spanien.
Irritation: hmm.. massa

2 kommentarer:

  1. kan du baka bullar????

    SvaraRadera
  2. Då metrobloggen ska läggas ner, så har jag nu skaffat en ny blogg. Och det är denna:

    http://happinesss.bloggplatsen.se/

    SvaraRadera