torsdag 17 februari 2011

Så är det :)

Fy vad dåligt av mig, inte skrivit på nästan en vecka nu... Men har faktiskt varit ganska sjuk, så det har hänt en hel del denna veckan. :)

I Söndags blev jag hela 1 år äldre, var hemma hos mamma med familjen och myste hela dagen. Kände redan då att jag var påväg att bli sjuk.. Inte kul!! låg sjuk hela nattenn och halva måndagen och plötsligt kännde jag mig friskare än någon annan, fick eld i baken och uättade massa ärenden i tisdags, åkte till angered och var ute med mi söta bror och hundarna i över 2 timmar i skogen :). Väl hemma hos mamma igen sat jag o min lillasyster och spelade yatzy i ca 2 timmar. Mysigt :)..

Igår var jag me Therese när hon tatuerade sig, blev så fint :) vill dock inte lägga upp någon bild om hon nu inte vill det :)

Ne nu ska jag ut med hundarna, ha en super dag!
Peace Out Bitches!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar