fredag 11 februari 2011

Hej Där Folket!

Idag har jag lite att skriva om och en ganska stor fråga..

På söndag fyller jag år - TJUGOTRE - då ska jag hem till mamma och släkten ska komma dit men även min vän Therese och hennes dotter även Madde, Niclas och Elias ska komma. Äta massa semlor och tårta :) Yummy, kommer bli myspys :)

På måndag ska Mickiz komma hit så ska jag göra naglar på henne och hon ska färga mitt hår INTENSIVT röd.. Kommer syns på låååång väg. I LOVE IT!!
Min lilla gris!

Min stora fråga är:
Min hane som är 8 månader snart är väldigt dominantmot vuxna mäniskor men mot barn är han väldigt underlägsen. Häromdagen när Therese var här med lilla Bell så lekta Sky och Bell jätte mycket så Sky blev trött och la sig o sov varav att Bell la sig PÅ honom och myste, tror ni han rörde en fena? - Nej! han låg kvar så gott och myste.. Hur kommer det sig att han är så dominant mot vuxna men är raka motsatsen mot barn?

Nej gott folk nu ska jag röra mig för jag och Madde ska åka till mamma med hundarna!

PeaCe oUt BitcH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar