lördag 5 februari 2011

Ett tag sedan :)

Japp det var ett tag sedan jag skrev, men en del har hänt... Till o börja med så kan jag faktiskt säga att jag börjat sola en hel del, är faktiskt väldgt brun nu :) Me like AlotAlot! men får nog tagga ner lite med det nu Thererse kallar ju mig tom för sotarn nu, hahhaha... Igår var jag och hundarna hemma hos mamma och familjen i flera timmar, åt god mat, drack kaffe, pratade, kollade lets dance, kollade gamla bilder på Morgan som ung m.m.... Vi hade super mysigt faktiskt. Idag vet jag inte riktigt vad som händer mer än att jag bestämmt mig för att gå en lång promenad med dogsen :) Kanske ska kika upp till Therese en stund oxå, städa och fixa lite tvätt :)

Min lilla lilla Skyline har blivit så stor, han väger ungefär 26 kg nu och är högre än sin mamma, han går fint i koppel (OM inte någon annan hund är med) och han älskar att ligga och mysa, jag tror faktiskt jag valde den bästa valpen i kullen att behålla. Mammas Kakajjen.. Zupra har det ju självklart inte hänt mycket med mer än att hon har blivit såå jobbigt dominant efter att jag stereliserade henne, lite jobbigt faktiskt eftersom innnan jag gjorde det gick hon ihop med alla hundar men nu är hon smått grinig mot flera (inte aggresiv men grinig alltså). Men hon är fortfarande lika mysig med mig självklart :)
Min lilla Sky när han bara var ca 9 veckor

Nästa vecka hoppas jag att det ska hände en massa saker, om inte annat fyller jag faktisk år nästa söndag.. Blir ju fan 23, hahahhahaha de känns verkligen inte så för är folk frågat hur gammal jag är säger jag fortfarande 20 så anatar att jag fastnat i den åldern..

Nej gott folk nu ska jag röra mig, PeaCe ouT biTcheS
Jag och Zupra för ungeför1,5 år sedan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar