fredag 28 januari 2011

halloooj såååå!!

sååå skönt, solat idag och redan efter andra solningen känner jag mig brunare och med andra ord mycket finare:) Konstigt vad lite färg på kroppen kan göra för insidans välmåeende..  

Gjorde även finfina naglar idag på Linda, glömde dock att ta bilder men det blev helt vanliga franska utan dekorationer eller något glitter, super söta :) Har bestämmt mig för att göra en liten rolig sak, på måndag ( alltså den 31 januari) så tar jag enbart 150 för naglar glitter/fransk/deko. Passa på nu för kommer snart höja priset från 200 till 250. så vill du göra naglar på månad så kontakta mig, passa på gott folk :)
Naglarna jag själv har jut nu :)

Inatt sover inte andreas hemma utan ska vara hos sin vn på orust, faktiskt ganska skönt att ha ensam tid med hundarna.. Funderar på att gå upp till Madde en stund och dricka en kopp kaffe :)

Nej gott folk, nu har jag annat att gör. PeAce ouT biTcheS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar