söndag 16 januari 2011

2 dO lisT-2dAy

2DoList:
♥Tvätta
♥Dammsuga♥Sortera kläderna♥Lång promenad med hundarna♥Fixa disken♥Klippa hundarnas klor♥KANSKE fixa naglarna på mig själv, (om jag orkar)


Är så seg i kroppen idag men känner att jag måste få fixat en del här hemma idag eftersom jag inte kommer hinna göra så mycket imon, eftersom jag ska till arbetsförmedlingen imon och sen kommer söta Mikaela hit så ska jag fixa hennes naglar :)

Igår var en mysig kväll hemma hos mamma och familjen, vi kollade på fångarna på fortet och möla massssaa godis, brieost och korv.. Mumma!!! Men det var ett rent helvete när jag skulle hem FULLT av slask överallt och MASSA stora vattenpölar...

Nej mina vänner nu är det dags att börja bocka av min 2DoList! (Bjössar på en bild på mina röda naglar och Eves gröna naglar ♥)
PeaCe Out BitChes!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar