söndag 23 januari 2011

HejDär!!

Igår va jag hemma hos mamma i några timmar, var ganska mysigt faktiskt, åt några sockerbomber, kolla på bilder från när dom var i Uruguay och pratade en hel del.. När jag kom hem tvingade jag hit Madde, blev en hel del Mintuu, dans, prat, smink osv osv, så kul hade vi... Andreas vän (mikael) sov här inatt, när vi väl hade lagt oss plingade grannen på porten bara för att vara extra tydlig, våran porttelefon låter HÖGT hundarna skällde och höll på. vd tror ni hände kl 9 i morse då? jo då plingar en annan granne på porten.. så inatt blev de ingen go sömn inte... ska strax börja fixa lite här hemma, rensa och så ställa ner lite saker i källaren... Nu fick jag skrivit av mig lite... kanske skriver ett roligare inlägg senare...

Några år sedan =)
PeacE ouT bitCes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar