måndag 24 januari 2011

Nåt inlägg kanske??

Skrev ett ganska bra tips idag på facebook, om du ska städa toaletten hemma och har akrylnaglar s är det VÄLDSIG smart att använda handskar om du skall använda klorin när du städar, om du nu av någon anledning inte gjort det så sola INTE solarium på det... Dom missfärgas och börjar att släppa...... Ganska irriterande får jag säga..

Ska försöka städa färdigt det jag påbörjade igår.. Men en sak kan jag inte förstå, när man diskar blir det fan lika mycket disk på ett dygn igen. Fattar inte vart all disk kommer ifrån. sen ska jag nog tracka madde lite med ett kaffebesök och massa prat som vanligt.. Nee nu är det dags att börja här.

PeacE oUt BiTches

Vad jag vill ha tillbaka mitt långa hår.. Detta kortet är taget 2007 :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar