lördag 22 januari 2011

Mina söta dogs :)

Så sööött!!! Lilla sky som bara är strax över 7 månader nu har växt till sig sååå snabbt, han väger redan TJUGOFEM kg, alltså 2,5 kg MER än sin mamma, Han lyfter redan på benet varje gång han ska kissa, han går fortfarande ihop med alla hundar och med handen på hjärtat det bästa Sky vet är BARN, visst Zupra är bra med barn men Sky är faktiskt ännu bättre, han ÄLSKAR att leka med dom. Om vi är ute och går och ett barn går förbi och kollar på honom så står han och gnyr om barnet inte kommer fram och hälsar. Min vän Madde var här för nån vecka sen eller två med sin 2 månaders bäbis, så skulle hon byta blöja så hon stängde in sig på toan med lilla Elias (hennes son) vad gjorde Sky då? jo han la sig fint och stilla utanför toadörren, väntade och gnydde. Jag är såååå stolt över min lilla grisekno!

Lilla Zupra däremot får jag kämpa med ganska mycket nu.. det är så tråkigt för efteratt jag stereliserade henne så har hon blivit VÄLDIGT dominant mot andra hundar, innan kunde jag ta hem vilken hund som helst och behövde aldrig vara orolig, nu är det bara fåtalet hundar som kan komma hem till oss. INTE KUL!
Ute är det oftast inga problem, så länge de andra hunden inte försöker sätta Zupra på plats, då brukar hon bli GANSKA sur.. Men mot människor vet hon fortfarande sin plats och dt är la tur de...

Ska strax ut med hundarna och sen gör mig iordning lite och sen börja städa här hemma som vanligt.
Mina vita saker!

PeaCe oUt biTcheS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar