måndag 17 januari 2011

Arbetsförmedlingen, JERSEY SHORE och god MAT-lukt!!!!

Idag gick jag upp och gjorde mig iordning som vanligt gick ut med hundarna och skulle vara duktig och skriva in mig på Arbetsförmedlingen, när jag väl kommer dit så säger dom SJÄLVKLART att deras j*vla datasystem ligger nere.... Så satt där ett bra tag och väntade för dom sa att det skulle komma igång "inom några minuter".. Vilket det inte gjorde.. Som tur var så var Madde inne hos läkaren i huset bredvid med lilla Elias för att göra en undersökning så jag traskade dit och höll dom sällskap. På vägen hem så köpte jag lite hundmat och så..

Nu sitte jag här hemma och spelar eett jävla beroendeframkallande skitspel -"Jersey Shore" på facebook och lagar godgod mat, Kyckling,ris och currysås, enda som fattas är ju en go sallad till med dressing... Men det luktar såååå gott här hemma nu.. Bjuder på en snygg bild och en länk till en låt som får mig happyhappy!
Peace Out Bitches!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar