tisdag 18 januari 2011

2DoList-PoleDance?-Naglar..

My 2DoList2Day:
♥Dansa Zumba (hemma)
♥Åka till hundrastgården med dogsen
♥Diska

♥Tvätta

Tänkte fråga om det är någon som vet om det finns några kurser i Götet med Poledance?? Det bara måste ju vara grym träning för hela kroppen :) Kan ju ge det ett försök iaf, men måste nog träna upp kroppen lite först i så fall.. :)

Hahaha, fan vad slapp jag var igår, gjorde mina naglar men orkade inte ens fila dom, så det får jag sitta och göra nu.. Blev iaf chockrosa med glitter :) tror dom blir helt om, men helvete vad svvårt det är både att lägga på akylen och fila på min högerhand, hahahaha aja får la se hu resultatet blir bra.. kanske lägger upp ilder sen.. än så länge bjuder jag på lite andra bilder på naglar jag gjort :) p.s vet inte vad som hände med biilderna på dom röda naglarna, och kan inte ta bort dom hellr =S

PeaCe ouT bitCheS
Natalias naglar =)
<>
Carros Naglar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar